tisdag 7 augusti 2007

Getens välförtjänta straff

Som jag tidigare sagt så borde jag nog börja berätta för Stefan Ståhl när jag åker iväg på något ståhej utanför Ståhlingrad. Som vanligt så har den där Geten i UD berättat historier om mig grundade på sanningar som han tolkat till något helt motsatt än det jag menat. Att be en spinkig idiot i tjugoårs-åldern med getskägg och gamnacke att föra vidare mina meddelanden till Ståhl är något man borde passa sig för! Han gör verkligen allt för att smutsa ner mitt glamourösa rykte och oära min stolthet! Jag straffade honom med att klippa av honom skägget med Jan Dunkes häcksax medan Stefan Ståhl höll i honom i ett stadigt polisgrepp. Sedan vi gjort detta lovade han att aldrig mer hitta på några lögner om mig och sprang gråtande ur rummet och Stefan rev min avskedningsansökan på mitten.

Idag spydde den gamla faxen ifrån 1962 ut en ny rapport ifrån Kambodja: Brunte Bukpress har slagit sig på tummen med hammaren och har sjukskrivit sig i en vecka. Där ser ni vad lata moderater är! Jag skickade ett svar där jag klargjorde för Jan Dunke att han måste jobba för två om den där borgaren sjukskriver sig. Mitt tips till honom är att gå ut i djungeln, skära av kraftig lian och ge Bukpress så många piskrapp som behövs för att få honom på benen igen!

Inga kommentarer:


Vårt Partiprogram

1. Det finns bara ett enda tillåtet parti, Moskvademokraterna. Oppositionspartierna förföljs och de medlemmar som är kända av myndigheterna kastas i koncentrationsläger.

2. Valsystemet är helt ointressant eftersom det bara finns ett tillåtet parti och bara en kandidat till varje post som ledamot i Folkkongressen. Folkkongressen brukar sammanträda några få dagar om året för att med blixtens hastighet godkänna de åtgärder som regeringen redan vidtagit eller i bästa fall godkänna de åtgärder som regeringen föreslagit. Det har inte vid något tillfälle hänt att invändningar framförts mot regeringens politik i Folkkongressen.

Dock är även regeringens åtgärder egentligen ointressanta, eftersom också regeringen saknar makt. Den verkliga makten finns hos Moskvademokraterna och regeringen verkställer bara order från partiet.

3. Som framgått ovan är all makt koncentrerad till Moskvademokraterna och de formella institutionerna är helt maktlösa.

Några av våra ståndpunkter:

- Införsel av stenhård diktatur

- Skåne skall avlägsnas från nationen Sverige

- Ersätta kungen med sultan

- Nya motiv på de svenska mynten

- Alla problem löses med våld

- Fungerar inte våld så ökar tilldelningen

- Självmordsbombare i värnplikten

- Danska som officiellt språk

- Avskaffning av religion

- Dödsstraff för utövare av någon form av religion.

- Koncentrationsläger för oppositionella

- Val varannan vecka (tills vi har blivit valda, då avskaffas valen)

- Ledaren är en auktoritet

Projekt "Skånemuren"

Vad är egentligen Skånemuren? Skånemuren är ett projekt vars syfte är en total avskärmning av Skåne ifrån nationen Sverige. Detta kommer att ske med byggandet av en mur vid Skånka fronten. Tidigare försök att avlägsna Skåne har sorgligt nog misslyckats och detta är den femte prövade metoden som MD satt i verket.

Anmäl dig till självmordsbombarutbildningen i Ståhlingrad!

Är du trött på livet och önskar skada andra? Gå med i Ståhlingrad regementes självmordsbombarpluton!

Skicka ett mail till oss och berätta om ditt intresse, så skickar vi en blankett du kan fylla i och skicka till oss.

Vi behöver dig till självmordsbombarplutonen!

_____________________________________________